– Hvem vinner til slutt?

TIL HEMNES: Kjetil Kristoffersen kommer til Aurskog-Høland Idrettsråd med et foredrag utenfor det vanlige.

TIL HEMNES: Kjetil Kristoffersen kommer til Aurskog-Høland Idrettsråd med et foredrag utenfor det vanlige.

HEMNES: Mandag kommer Publicoms Kjetil Kristoffersen til Aurskog-Høland idrettsråds årsmøte med et annerledes foredrag.

DEL

– «Hvem vinner til slutt?» er overskriften. Kjetil Kristoffersen har hatt tusenvis av deltakere fra flere hundre forskjellige virksomheter på sitt motivasjonsforedrag, og har mottatt fantastiske tilbakemeldinger fra publikum. I tillegg jobber Kjetil mye med foredragsvirksomhet og salgscoaching ute hos kunder internt, og har flere av Norges største virksomheter på kundelisten. Budskapet fokuserer på hvordan man kan gjøre hverandre gode, om hvordan betydningen av lojalitet har endret seg og hvordan man rett og slett blir best. Foredraget leveres med dybde, refleksjon og humor. Man får lyst til å handle etter et foredrag med Kjetil! forteller leder Gro Anita Kversøy i Aurskog-Høland idrettsråd.

Kjetil er den lovende fotballspilleren som ikke lot seg knekke da han måtte legge opp på grunn av skade 22 år gammel. Da han oppdaget den svenske brannmannen Lasse Gustavson sa han opp jobben som lærervikar for å forfølge sitt livs sjanse.

LES OGSÅ: Selger familiegården: – Jeg har spurt alle i slekta, men ingen ønsker å overta

Uten erfaring fra næringslivet, og med lånte midler og et pantsatt hjem, igangsatte han det som ble tidenes foredragssuksess i Skandinavia; mellom 30 000 og 40 000 mennesker betalte om lag en tusenlapp hver for å oppleve Gustavsons foredrag, alle i regi av Kjetils selskap Publicom.

Publicom formidler også foredragsholdere til en lang rekke skandinaviske selskaper, og har i tillegg avholdt konferanser med blant andre John Cleese og Neil Armstrong. Kjetil er også John Cleeses turnémanager i Europa.

I kjølvannet av suksessen startet Kjetil også Publicom forlag, helt uten erfaring fra bokbransjen.

Publicom forlag var det første norske forlaget som begynte med systematisk TV-reklame for sine bøker, samt med boksalg via SMS.

Gjennom sitt foredrag viser Kristoffersen den energien og tankegangen han mener må til for å lykkes, uavhengig av hvilken plass man har i organisasjonen.

Den karismatiske og inspirerende gründeren serverer et annerledes foredrag, et foredrag som handler om hvordan veien blir til mens man går, han sparer ikke på noe!

LES OGSÅ: – Her er det vi som har ansvaret!

Kristoffersen forteller ærlig om både opp- og nedturer, og bruker spennende historier, eksempler og metoder for å vise tilhøreren hvordan man kan våge å satse og nå sine mål ved å tenke annerledes!

Budskapet fokuserer på hvordan man kan gjøre hverandre gode, om hvordan betydningen av lojalitet har endret seg og hvordan man rett og slett blir best.

Årsmøtet finner sted i SHIULs klubbhus på Bråtevangen og er åpent for alle.

Artikkeltags